Smluvní podmínky

 

OBCHODNÍ PODMINKY

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

 

 

I. Předmět smlouvy

1.

Předmětem plnění těchto VOP je přijímání objednávek v internetovém obchodě a realizace dodávek zboží závazně objednaných kupujícím.

2.

Prodávající se smlouvou zavazuje předat kupujícímu zboží a převést na kupujícího vlastnické právo k zboží a kupující se zavazuje zaplatit kupní cenu a převzít zboží.

3.

Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží teprve úplným zaplacením kupní ceny, vč. daně z přidané hodnoty a včetně přepravních nákladů a poštovného, je-li povinen je hradit.

 

III. Kupní cena    

1.

Cena zboží je deklarovaná v internetovém obchodě vždy u daného zboží v korunách za objemovou jednotku zboží.

2.

Není-li dále stanoveno jinak, je kupní cena splatná při dodání zboží na dobírku dodáním zboží; při platbě předem bankovním převodním příkazem je kupní cena splatná potvrzením objednávky prodávajícím.

3.

Kupní cenu lze platit podle volby kupujícího některým z těchto prostředků: a) u provozovatele poštovní služby při doručení zboží na dobírku; b) platba předem převodem na účet prodávajícího, kdy platební instrukce obdrží kupující v emailu potvrzující objednávku (, kdy zboží bude odesláno kupujícímu ihned po připsání platby na účet prodávajícího, nebo c) hotově při převzetí zboží osobně.

4.

V případě prodlení s platbou kupní ceny se kupující zavazuje zaplatit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,3 % z dlužné částky denně; nárok na úrok z prodlení a náhradu škody v plné výši vedle smluvní pokuty tím není dotčen.

5.

Prodávající vystavuje daňový doklad písemně a doručuje jej ve fyzické podobě kupujícímu společně s dodávaným zbožím. 

6.

Kupující bere na vědomí a souhlasí s tím, že prodávající je oprávněn jakoukoli svou pohledávku za kupujícím postoupit třetí osobě.

 


 

IV. Způsob objednávek:

1.

Po výběru druhu a množství zboží, vyplnění všech povinných polí v objednávkovém formuláři (jméno, příjmení, adresa, způsob platby, atd..) a odeslání objednávky se elektronická objednávka stává oboustranně závaznou v  okamžiku přijetí objednávky prodávajícím. Poté bude zboží expedováno. Dodací podmínky jsou upřesněny v bodě V. čl.1 těchto VOP.

 

V. Dodací podmínky:

1.

Standardně odesíláme zboží nejpozději do 7 pracovních dnů od přijetí objednávky. V případě, že kupující zvolí způsob úhrady standardním bankovním převodem, je zboží odesláno až po přijetí platby na účet prodávajícího.

2.

Pokud se zásilka vrátí jako nevyzvednutá, zákazník bude informován a dotázán na opětovné zaslání. V případě, že bude požadovat druhé zaslání objednaného zboží, bude mu vyfakturována dvojnásobná výše poštovného.

3.

Dodáním se v těchto VOP rozumí umožnění dispozice se zbožím kupujícím. Prodávající připraví zboží odesláním (na náklady a riziko kupujícího, není-li dále stanoveno jinak) na sdělenou doručovací adresu kupujícího.

4.

Při objednávce zboží jsou uvedeny ceny za doručování. Zboží je doručováno Českou poštou, s.p. jako obchodní balík z dobou dodání max. 2 pracovní dny od odeslání balíku, za kterou však odpovídá přepravce, nikoli prodávající. Přepravní náklady a poštovné, není-li uvedeno jinak, hradí kupující.

 


 


VII. Záruka a reklamace:

1.

Prodávající poskytuje na své zboží záruku spotřebitelům (tj. osobám, jež nejednají při uzavírání nebo plnění smlouvy v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti - viz bod I.3. VOP), a to v trvání 24 měsíců od převzetí zboží spotřebitelem. Jako záruční list slouží spotřebiteli vystavený daňový doklad o zakoupení zboží.

2.

Vyskytnou-li se v době trvání záruky na zboží vady, je spotřebitel oprávněn uplatnit u prodávajícího nárok na bezplatné odstranění vady. Místo odstranění vady může prodávající poskytnout spotřebiteli náhradní zboží. Není-li možné vadu odstranit ani dodat náhradní zboží, může spotřebitel žádat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo od smlouvy v rozsahu vadného plnění odstoupit.

3.

Záruka se nevztahuje na vady způsobené násilným působením na zboží (mráz, sluneční paprsky, voda a pod.), nepostupováním podle návodu, opotřebením zboží způsobeným jeho obvyklým užitím, neodbornými zásahy do zboží (použití podpůrných lepících prostředků, nesprávným vysoušením atd..). Záruka se dále nevztahuje na již použité zboží.

4.

Nároky plynoucí ze záruky uplatňuje spotřebitel reklamací u prodávajícího v jeho sídle písemně. Při reklamaci je spotřebitel povinen předložit daňový doklad či jinak spolehlivě prokázat koupi zboží (dodacím listem apod.) a popsat v čem vady shledává či jak se projevují.

5.

Po podání reklamace prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel své právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Prodávající dále spotřebiteli vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace a v případě zamítnutí reklamace odůvodnění zamítnutí.

6.

Prodávající vyřídí reklamaci a odstraní vady zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace a v téže lhůtě rovněž informuje spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace (nedohodnou-li se strany na jiné lhůtě); neodstraní-li prodávající odstranitelné vady zboží v této lhůtě, má se za to, že vadu nelze odstranit.

 

VIII. Odstoupení spotřebitele od smlouvy, vrácení a výměna zboží

1.

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez jakéhokoli důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne převzetí zboží.

2.

V případě odstoupení spotřebitele od smlouvy má spotřebitel nárok na vrácení kupní ceny ve lhůtě 30 dnů ode dne odstoupení spotřebitele od smlouvy a prodávající má nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, které je oprávněn započíst do pohledávky spotřebitele na vrácení kupní ceny. Prodávající je oprávněn odepřít plnění (vrácení kupní ceny) do doby, než spotřebitel splní svojí povinnost vrátit převzaté zboží.

3.

Spotřebitel je v oznámení o odstoupení povinen identifikovat smlouvu, zejména uvést své jméno a příjmení, číslo objednávky a datum nákupu a je dále povinen sdělit prodávajícímu číslo bankovního účtu nebo adresu určenou k zaslání vrácené kupní ceny. Spotřebitel je rovněž povinen vrátit převzaté zboží prodávajícímu v zákonné lhůtě, a to vcelku (musí být vráceno veškeré převzaté zboží), zpravidla v původním obalu.

 

IX. Vady zboží

1.

Vyskytnou-li se na zboží vady, je kupující povinen je prodávajícímu písemně vytknout. Za vady se nepovažují drobné odchylky barevného odstínu; prodávající zvlášť upozorňuje na to, že při zobrazení zboží na obrazovce počítače se můžou vyskytnout odchylky od skutečné barvy zboží.

2.

Při uplatnění nároků z vad zboží je kupující povinen předložit daňový doklad či jinak spolehlivě prokázat koupi zboží (dodacím listem apod.).

 

X. Souhlas se zpracováním osobních údajů

1.

Subjekt údajů poskytuje prodávajícímu souhlas se zpracováním svých osobních údajů. Subjekt údajů souhlasí se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu, v jakém své osobní údaje sám poskytne (zpravidla jméno, příjmení, adresa elektronické pošty, poštovní adresa, telefon, datum narození, příp. identifikační číslo a daňové identifikační číslo). Tyto údaje je prodávající oprávněn zpracovávat za účelem nabízení obchodu a služeb po dobu pěti let ode dne vyjádření souhlasu s těmito VOP; každá objednávka či každá změna (aktualizace) registrace obnovuje tuto lhůtu od počátku. Osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení a adresa subjektu údajů lze předat jinému správci údajů, pouze však za účelem nabízení obchodu a služeb, nevysloví-li s tímto postupem subjekt údajů nesouhlas. Výjimku tvoří předávání osobních údajů v rozsahu – telefonní číslo a e-mailová adresa, které jsou předávány subjektu Česká pošta, s.p. za účelem informování kupujícího o stavu jeho zásilky.

2.

Subjekt údajů má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na opravu svých osobních údajů a právo žádat prodávajícího o vysvětlení a odstranění závadného stavu (zejm. blokováním, provedením opravy, doplněním nebo likvidací osobních údajů) v případě, že prodávající provádí zpracování jeho osobních údajů v rozporu s ochranou osobního a soukromého života subjektu údajů nebo v rozporu se zákonem. Subjekt údajů se může se svým podnětem obracet přímo na prodávajícího a v případě, že prodávající nevyhoví jeho žádosti dle předchozí věty, na orgán veřejného dozoru (Úřad pro ochranu osobních údajů).

3.

Subjekt údajů souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícího; je oprávněn kdykoli odmítnout souhlas s využitím svého elektronického kontaktu při zasílání obchodních sdělení prodávajícího.

 

XI. Ustanovení závěrečná a přechodná

1.

Prodávající je oprávněn VOP změnit; změna VOP se nedotkne již uzavřených smluv.

2.

Odlišují-li se ustanovení individuálně sjednaného smluvního ujednání stran od VOP, mají taková ustanovení před ustanoveními VOP aplikační přednost.

3.

Tyto VOP nabývají účinnosti dnem zveřejnění a vztahují se na smlouvy uzavřené v době jejich účinnosti.